Trip #5

Poľsko: Posledné dva dni

Konečne doma. Posledné dva dni neboli nič moc, podľa mňa , už som sa tešila domov. V piatok sme mali takú okružnú jazdu okolo jazera na bicykloch. Okolo 50 km. Tak light :) Fotky nemám , nemala som čo fotiť , iba stromy cestou a to asi nikoho nezaujíma. A večer sme už išli cestou domov. V sobotu sme zastavili pri najväčšom zábavnom parku v Poľsku. Veľký bol , to nemôžem poprieť ale pripadalo mi to tam ako pred 100 rokmi. No, proste to tam bolo staré. Kolotoče , jedlo sme si ani nekúpili, pre istotu , žeby bolo aj to :) Nie nejdem to tu zhadzovať. Niektoré kolotoče boli fajn .


Môj brat sa od dnes volá Dorota :)

 



Horská dráha bola celkom veľká , ale potom keď ste prešli tento začiatok dole hlavou , tak to nebolo nijak záživné , aspoň pre mňa. Btw, vždy si sadajte dozadu na horskej dráhe. Bude vám tak lepšie :)

 

Od tohto som čakala ,že to bude ako krok za krokom . Že voda vystrekne všade naokolo . No nebolo to tak , spravili malú vlnku a bol koniec. A keď som videla ten rad, tak som pokračovala v ceste.


 Toto bolo drsné . Išlo to rýchlo a pritom ste išli dole hlavou.Odporúčam.


 Ževraj strašidelný dom. Jediné dobré na tom bolo , že ste išli tými vozíkmi ako v amerických filmoch inak tam boli len také farebné hlavy a vzory a občas tam bol nejaký ,,strašidelný" zvuk.


Výhľad z kolotoča na areál.


Na tomto som nebola , lebo za to ste si museli ešte priplatiť aj keď ste si zaplatili celý zábavný park. Na takomto kolotoči som bola aj u nás na Slovensku , lenže tu sa vám točili aj tie sedačky.

Takže tak . Dnes som mala takú náladu , že som to musela proste skritizovať :) Nevadí , je to len môj názor . Možno vám by sa tam páčilo :)
Cestou som si pozrela 2 filmy. Obidva vám doporučujem sú fakt super.



Pozrite si ich a potom mi napíšte váš názor, alebo ak ste ich videli , tak mi tiež napíšte váš názor :)
-Alex.

4 komentáre:

  1. Uprimne ti závidim. -J http://janetteandrew.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. škoda toho parku, nedávno som o ňom niekde čítala a úplne som sa preň nadchla, ale asi to nie je až taká výhra:/:)
    nati♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno sa tebe bude páčiť, nieje to hrozné ale podľa mňa to tam bolo dosť staré všetky kolotoče a tak :)

      Odstrániť