Trip #2

Poľsko

Ďalší deň nášho poľského dobrodružstva. Po raňajkách sme odišli z Elblagu ,cestou sa zastavili pri nejakých vodných kanáloch , ktoré boli vypustené. Jo. Ja som si našla kamarátku ↓

 

Nie, nebojte sa, nepobozkala som ju.
Okolo obeda sme sa konečne dopravili k Baltskému moru. Netuším ako sa volá toto mesto (alebo, čo to je) , asi som spala. Opäť pršalo a ja v teniskách v bunde a nepremokavej vetrovke som sa prechádzala po pláži. To len tak nezažijete :) Na moje počudovanie tam bolo dosť veľa ľudí , niektorý sa tam aj dokonca kúpali. Najviac ma pobavila mamička s dáždnikom, naobliekaná v bunde strážila svoje deti , ktoré sa v plavkách kúpali.


Samozrejme , že som si to musela odfotiť :)



 




Pár fotiek s pláže. Keď sme odchádzali začalo aj svietiť slnko. Už sme sa s tým zmierili , že to tak vždy bude :)



 Ešte sme sa prešli dole ulicou , kde bolo plno stánkov s každou somarinou :) Kúpili sme si dobrú rybu na večeru a slnečnicové jadierka v slnečnici .  Keď som to videla , ako to jeden chlap držal , tak som to musela nájsť . 


 Potom som už len večer strávila ako vždy . Kniha a blog :)Dúfam , že si užívate prázdniny , už sa to kráti :/                                                        -Alex.

7 komentárov:

  1. To jsou krásné fotky! Občas úplně zapomínám, že i v Polsku je moře. Moře ale musí být studene ne? A ta malá žabka je rozkošná :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ani nevedela , že tam je more :) Neviem ja som neskúšala , ale niektorý ľudia sa tam normálne kúpali :) Možno sú zvyknutý :)

      Odstrániť
  2. minulý rok bola v poľsku spolužiačka pri mori, ale nie na kúpanie, ale cestovateľsky a vraj tam bolo krásne, takto mám ďalší dôkaz ;)
    skvelé fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne tu je :) ďakujem , vždy ma poteší , keď mi niekto pochváli fotky pretože milujem fotiť :))

      Odstrániť
  3. super fotky

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky, super zážitky, však?!

    OdpovedaťOdstrániť