New In


Rimmel London Bronzer - Tento bronzer mi vyhovuje , farba presne taká akú som chcela a aj cena je prijateľná ( stojí okolo 4 eur v 101).


Dymové očné tiene Miss Sporty - Celkom dobré farby , tá spodná modrá sa mi asi najviac páči . Sú trblietavé a dosť dlho vydržia . Tiež niesu drahé .




 Dermacol Love Lips 02 (broskyňa) - Tento balzam som už chcela strašne dlho a konečne som sa dokopala k tomu aby som si ho kúpila. Neviem ho porovnať s Baby Lips , pretože ten som ešte nemala , ale tento je pre mňa tak akurát. Má krásnu vôňu , máte po ňom krajšie pery  a má super obal samozrejme ( najlepšie je to srdiečko z rúžu ♥). Podľa mňa je presne taký aký som si ho predstavovala , takže ma nesklamal . :)

 

Krémová lícenka alverde : Lícenka je sama o sebe dobrá , ale mne nevyhovuje pretože keď som si ju kupovala tak som bola v tom že je to sypká lícenka . Tak som sa trošku sekla :) . 


Umelé trsy mihalníc : Ku každým mihalniciam je aj lepidlo. Sú dosť krátke takže presne pre mňa :) , aspoň nemusím strihať. Používajú sa veľmi jednoducho : na konček mihalnice kvapnete trošku lepidla necháte minútu zaschnúť a môžte lepiť. :) 


Maybelline New York ( 060 citrus slice ) : Vôbec nefarbí , len zanecháva na perách mierny lesk. Podla mňa je to ako každý obyčajný balzám , len tomu dali krajší obal a farbu :)  


Laura Conti ( 158 ) : Veľmi pekná farba, vôbec sa neodlupuje a na nechtoch vydrží do týždňa aj viac.


Laura Conti ( 155 ) : Tiež celkom pekná farba a rovnaká kvalita ako prvý :). 


Krémové očné tiene alverde : Celkom pekná farba :) ,ale ešte s nimi nemám skúsenosť. 

A&A

2 komentáre: