Selena Gomez Inspired

Selena Gomez Style


Influence graphic t shirt
$30 - thehut.com



Boohoo skinny jeans
boohoo.com


Lanvin high heels
mytheresa.com


Brian Lichtenberg knit hat
net-a-porter.com




Lips makeup
uk.ebid.net



 Ďalší môj pokus vytvoriť outfit niekým inšpirovaný . 
Tentokrát je to Selena Gomez . 
Poslednú dobu som si ju dosť obľúbila. 
Podľa mňa sa dosť zmenila ( k lepšiemu).  
Stokrát lepšie sa oblieka a ani jej hudba nieje zlá .   
Vždy mi pripadá dokonale oblečená , preto som si vybrala ju .
 Hope u like it :))
                                                                                                                                                      -Alex.



2 komentáre:

  1. Tyhle články mám nejradši, inspirace není nikdy dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť