Menšie New In


Včera som bola opäť na menších nákupoch . Môj cieľ bol kúpiť si nejakú bundu na začiatok jesene. Skončilo to pri rifľovke , aj keď sa mi páčila ešte jedna bundička. Taká zelená s koženými rukávmi . Viete nie? Hádam na ňu ešte niekde natrafím :) Zachviľu už škola ! Kto sa teší? :)


 Rifľová bunda z Cropptownu .
 
 Opäť ďalšie šedé šaty do mojej zbierky :) Ale milujem ich sú skvelé. H&M. Predná a zadná strana.

 Šedá sukňa . Pomaly budem mať celú skriňu šedú :) Nevadí. Viem , že to niesu nijaké dobré fotky , ale nemám to čím fotiť , tak aspoň takto :)H&M

 Konečne som ťa našla. Toto tričko hľadám už aspoň rok a teraz keď som ho uvidela . Láska na prvý pohľad. Terranova.

Posledná som si kúpila obyčajné boty ako prezúvky do školy :) H&M Ešte som si kúpila biele tričko a spodné prádlo , ale to by vás asi nezaujímalo.

Akú zaujímavú vec ste si v poslednej dobe kúpili vy? :)
-Alex.

15 komentárov:

  1. pekné veci si si kúpila. nevieš koľko stála tá bunda? je úžasná :)
    najzaujímavejšou vecou, čo som si kúpila v poslednej dobe ja, sú vintage nohavice <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá bunda a tie šaty! <3

    Som tvoja nová follow a bola by som rada keby si sa tiež kukla na môj blog a ak sa ti páči tak aj sledovala ho:)

    http://mylifeisdarkparadise.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné veci a tie šaty sú parádne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné veci :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný :)
    krásný oblečení :)
    u mně na blogu soutěž o balerýnky od Ani Lublin :)
    http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta bunda je super.. taky mám džínovou bundu z CT a nedám na ní dopustit :) Super new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyvado ty šaty tak chci <3 Už jsem je viděla u pár holek na blofu a pořád je chci víc a víc <3 :-*

    Zvu tě na AHAISHOPPING.COM giveaway.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I'm so in love with the grey dress with the leather details!Is it from H&M? because I've seen a really similar (or the same?) one in their store!

    hugs alina ♥

    MY BLOG: SPIRIT OF A DAYDREAM

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné věci! To tričko s potiskem loga batmana z Terranovy musím mít!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť