3MSC a Tengo ganas de ti

Toto leto mi kamarátka dala typ na tieto dva filmy . Poviem vám , že odvtedy ako som si pozrela jednotku a potom dvojku som sa do nich zamilovala ♥. Preto som sa s vami chcela o nej podeliť , ukázať vám niečo sa páči mne .

  1. 3 metros sobre el cielo ( 3 metre nad nebom)

 



,, Nič sa nedeje, sme vyrobení jeden pre druhého a nakoniec sa stane iba jedno, príde zima a nie je cesta späť, ľutuješ to a potom sa len snažíš spomenúť, kedy to začalo a zistíš, že všetko začalo ešte skôr, než si si myslel…oveľa skôr… a to je práve vtedy, keď si uvedomíš, že veci sa dejú iba raz a že akokoľvek veľmi sa snažíš, už nikdy sa nebudeš cítiť rovnako, už nikdy nebudeš mať ten pocit byť tri metre nad nebom."

Španielsko , 2010. Nechcem vám tu písať dej , potom by to bolo o ničom . Poviem vám jedine to , že je to romantický príbeh s najkrajším španielskym hercom (môj názor). Stiahla som si ho na uložto TU 
a potom som si k nemu stiahla titulky zvlášť ( potrebujete vlc media player aby vám to išlo ). Možno to nájdete aj niekde online. 

  TU je trailer , aby ste nepovedali :)


A tu je on , môjho srdca šampión :3

 

 2. Tengo ganas de ti ( túžim po tebe)




  Pokračovanie jednotky . Kebyže si mám vybrať tak túto časť mám asi o nejaký maličký kúsok viac rada. Niekomu sa tieto filmy nemusia páčiť , každému sa páči niečo iné , ja som vám len chcela dať nejaký nápad ak by ste sa nudili v týchto horúcich letných dňoch. Tiež som si to stiahla na uložto TU a titulky si stiahla samostatne .
TU nájdete trailer.



Pár gifov na ukážku :) Ak si to pozriete alebo ste to už videli mohli by ste napísať do komentárov vaše dojmy :) rada by som si to prečítala . Pekný deň.
-Alex.

7 komentárov:

  1. Ahoj mohla by si sem dať linky na tieto filmi. Chcela by som si ich stiahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Linky sú medzi textom :) ale dám ti ich aj sem :)
      http://www.ulozto.net/xiEVct2/3msc1-tres-metros-sobre-el-cielo-dvdrip-avi
      http://www.ulozto.net/xCQSgfz/3msc2-tengo-ganas-de-ti-dvdrip-castellano-by-pp-avi
      ale musíš si k nim stiahnuť titulky , lebo sú po španielsky.

      Odstrániť
  2. mohla by som sa opýtať kde si stiahla titulky? :D akosi to neviem najsť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.titulky.com/Tres-metros-sobre-el-cielo-189512.htm
      http://www.titulky.com/Tengo-ganas-de-ti-213234.htm
      :)

      Odstrániť
  3. A ja sa zas môžem opýtať, ako si ich vsunula do toho filmu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musíš si stiahnuť vlc media player , keď spustíš v tom film tak tam hore máš že video a pod tým stopa s titulkami a potom si už len nájdeš titulky a máš :)

      Odstrániť