Školská taška

 Ahojte :)


Blíži sa školský rok a ja som už dlho hľadala vhodnú tašku do školy. Pochodila som všetky obchody ale žiadnu čo by sa mi páčila som nenašla . Nakoniec som už stratila nervy a objednala som si športovú tašku z internetu. Je to biela športová taška adidas ( aj keď som hľadala niečo iné ). Keď mi prišla tak sa mi zdala celkom malá ( uvidím ako to tam všetko napchám ) Vyzerá dosť kvalitne. Stála okolo 32,62 eur . Kúpila som ju tu :  http://www.snowboard-online.sk/taska-adidas-ac-sir-whitemetal-gold-13/




Dostala som k nej aj darčeky - fľašku na bicykel , náramok, nálepky ( pre mňa úplne nepotrebné veci)

                                                                                                                                                   -Anett

11 komentárov:

  1. AJ ja mám túto tašku adidas len hnedú a veru na zošity nič moc lebo zips zadiera na tom zaoblení o rohy zošitov ..s tým som bola teda nespokojná .. a ešte kamarátka mala tiež bielu a púšťali jej rifle fabru čiže na zadnej strane kabele to bolo vidieť modrá takže to bolo treba čitiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hmmm .. no neviem či som dobre kúpila . Hádam nebudem mať veľa kníh :D

      Odstrániť
  2. nálepky sú náhodou super :)) aj taška je pekná :)
    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si idem kupovať tiež tú tašku len čiernu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc pěkná taška! já bych nemohla mít bílou protože jsem prase :D :/

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. haha :D uvidím ako to ja zvládnem , lebo som tiež na tom podobne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suprové! Já jsem ráda, že už do školy nemusím :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super taška

    http://myprettyblog48.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť