Gold & Pink

Moje aktuálne nechty .

 


Keďže ešte niesom veľmi zručná vo vytváraní rôznych obrázkov (alebo tak) na nechtoch , tak aspoň takto.Snažila som sa :) Hádam to časom bude lepšie. Môj prvý pokus bol ešte horší , tam som sa snažila vymyslieť nejaké ornamenty ( :) ) ale nejak mi to nešlo , tak som to vzdala a rýchlo spravila aspoň toto.

Najprv si nalakujte nechty zlatou a ružovou farbou a potom , keď vám to poriadne uschne to pretrite ružovým trblietavým lakom a bude to vypadať úplne inak ako na začiatku :)


Aspoň Vám vychválim dva laky od Golden Rose. Zlatý a trblietavý ružový.Mám ich až 3 roky (+-) a stále sú ako nové. Zase poniektoré laky sú otrasné už po roku ( niektoré aj hneď , keď ich kúpim ) , ale tieto ma prekvapili a stále sú použiteľné. Majú dobrú farbu a celkom rýchlo schnú. Ja mám len taký problém , že jediný obchod , kde ich u nás predávali, nám zrušili.Takže sa dajú objednať asi len na internete. V mojom prípade.Ale určite ich niekde nájdete, prajem veľa šťastia :)
 Ak máte s týmito lakmi nejaké skúsenosti , píšte do komentárov :)



A ako tretí lak som použila svetlučkoružovučký lak od miss sporty . Už som o ňom písala v July Favorites. Tiež som s ním dosť spokojná .
Btw, ďakujem všetkým , ktorý sledujú náš blog , ani neviete ako nás to robí šťastné :)
-Alex.

6 komentárov:

  1. Zlatá s růžovou vypadá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna kombinacia!


    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru-skorvanova.blogspot.com
    navštivte můj blog:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajdi na môj blog :-) http://dominicaromancikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť