Trip #3

Poľsko

Opäť sa vám hlásim z tohto upršaného počasia v Poľsku a mám pre vás pár fotečiek :) Tento deň nebol pre mňa až taký zaujímavý . Ráno sa môj brat a ocino išli kúpať do mora (otužilci) a potom sme sa opäť presunuli. Cestou sme sa zastavili pozrieť si Hitlerove bunkre. 


 
 

Pre mňa to až také zaujímavé nebolo obzerať nejaké zrúcaniny . No čo už . Cestou od bunkrov som si dala moje obľúbené čučoriedky a pozrela si asi po 1000 krát Hunger games. Kto sa tak teší ako ja na Catching Fire?? :)


Poobede sme prišli k jazeru . Tiež tam skoro nič nebolo ( ako vravím , nič moc deň) , zase pršalo . Spravila som si pár fotiek a potom som už len blogovala , pozerala a čítala :)


Ak by ste mali hocijaké otázky , píšte do komentárov . Ďakujem za každý dobrý (aj s kritikou) komentár , robí ma to veľmi šťastnou, keď vidím , že to niekto číta.
-Alex.

5 komentárov:

  1. Ja sa teším viac! :D Inak zaujímavé sú tie bunkre. :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie ja sa viac :D hej, ale na fotkách je to iné ako na živo :))

      Odstrániť
  2. prekrasne fotky, v zivote by som nepovedala ze to je Polsko :)


    Inak pozyvam na WELEDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie bunkre sú strašidelné a zároveň fascinujúce :) Stáli by za pozretie

    OdpovedaťOdstrániť