Trip #1

Poľsko 

 

Toto je moja aktuálna poloha . Poľsko. Moja rodinka sa rozhodla , že si spravíme ,,menší výlet" a keďže mne nič iné neostalo iba ísť s nimi , som tu :) Vyrazili sme v nedeľu doobeda a cestovali sme skoro celý deň . Dosť drsné . Na obed sme sa sa zastavili v jednej poľskej reštaurácii. Myslela som si , že budem aspoň trošku rozumieť . No nič moc. Jediné , čo som rozumela v jedálnom lístku bol losos a grécky šalát. Dobré , dám si to . A bolo to vážne dobré.




Večer sme si trošku pospali a skoro ráno sme zakotvili v meste  Elbląg. Keď sme sa prebrali a naraňajkovali bolo vyše 10 hodín, rozhodli sme sa si to tu trošku poobzerať.Na ďalší deň sme mali naplánovaný výlet loďou . No zistili sme , že to nepôjde. Paráda. Jediná vec, pre ktorú sme sem išli. Tak sme si teda aspoň poobzerali Staré mesto. Aj ,,Nové" ale to nebolo také pekné.





 Pri niektorých domoch som sa cítila ako vo filme o Potterovi.Neviem prečo. Ale aj táto ulička mi pripadala ako tá šikmá ulička . Hneď som si ju musela odfotiť :)

 



Mesto bolo krásne . Strašné rada cestujem a spoznávam nové veci, miesta.


 Ocino našiel túto vežu a povedal mi : ,, Poď , budeš mať krajšie fotky." Tak som išla. Vyšli sme presne po 138 schodoch. Čakala som , že hore bude nejaký balkónik alebo niečo , ale boli tam len menšie okienka , ktoré sa nedali ani otvoriť. Ale boli tam spoločenské hry , ktoré ste mohli hrať.To je hlavné . Fotky som urobila až 2 . Posúďte sami , či sa oplatilo.


  
Poobede sme mali na pláne ísť na výlet vlakom , keďže tá loď nám nevyšla. Vyše hodiny sme hľadali nejakú reštauráciu , kde by sa dalo slušne najesť v ,,Novom" meste. Nič sme nenašli (okrem McDonaldu), tak sme sa vrátili spať do Starého mesta , kde bola jedna reštaurácia vedľa druhej. Zostávala nám iba polhodina do odchodu vlaku a keďže sme tú polhodinu čakali na jedlo , vlak sme nestihli. Mali sme šťastný deň. 



 Snažila som sa nejak umelecky odfotiť reštauráciu . Ako vždy mi to nevyšlo.Áno, moja slabosť je fotiť tyčky.


Zase som nič nerozumela , tak som si vybrala prvé čo som celkom chápala. A doniesli mi kuracie mäso zabalené v lupienkoch. WTF? Jedol to už niekto? Ja teda nie , ani som o tom nepočula. Tie lupienky moc nemusím , tak som rýchlo menila s bratovým grilovaním kuracím mäsom a on skonštatoval , že to moje mäso s lupienkami ( znie to vtipne) bolo najlepšie mäso , čo kedy jedol. No , keď to už on povie :) Vyskúšajte.


Ako sme odchádzali s reštaurácii , začalo pršať . Ešteže sme nešli tým vlakom.  Večer som chcela ísť na suši . Nikdy som to ešte nejedla a chcela som to strašne vyskúšať. Jedli ste to už niekto? Pršalo a nikto nemal nato chuť, zase iba ja . Tak som večer strávila s knihou v ruke a notebookom na nohách. Zlaté. Ináč knihu odporúčam , je vážne dobrá .


 Večer sa rozhodlo, že tu viac nebudeme strácať čas a ide sa k moru. Vedeli ste , že v Poľsku je more?? Ja teda veľmi nie. :))
-Alex.



6 komentárov:

  1. Nebojíš sa že ťa tam otrovia tými otravami ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páni moc hezké fotky :) moc se mi takové články líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) tiež sa mi takéto články páčia asi najviac :)

      Odstrániť
  3. človek sa tam má chuť hneď vydať, keď vidí tie fotky:)

    OdpovedaťOdstrániť