Trip #4

Poľsko

Mám pre vás ďalší príspevok z mojich dní v Poľsku. Ráno sme sa zobudili opäť pri jazere. Až okolo obeda sme sa vybrali na ,,menšiu" prechádzku na bicykloch do mesta. Cestou sme sa zastavili v prístave. Je ich tu toľko , že to sa mi to nechce ani počítať.


Potom od prístavu sme sa vybrali smerom do mesta ( skôr mestečka). Prišli sme práve vtedy , keď sa otvoril most pre lode a my sme tam museli asi pol hodinu čakať. Ja som si zatiaľ fotila lodičky :)


Keď to otvorili , začali sme hľadať reštauráciu, prešli sme sa až dokonca k druhému prístavu a aj tak sme sa vrátili k tej , ktorá nás ako prvá zaujala.

 

Troška gurmánskeho zážitku :))



 Brat si dal palacinky :) a ja s maminou sme si dali ryby . Boli fakt dobré až zostala iba tá jedna. Forever alone.
 


Opäť som sa snažila o ,,umelecké " fotky reštaurácie.


 A potom sme sa zas presunuli inam . Opäť neviem názov mesta ( odpustite mi to). Prišli sme až okolo 5 a tak sme sa hneď vybrali okuknúť mesto. Toto bolo trošku živšie a plnšie ( trošku dosť) , bolo tu viac bufetov a reštaurácii a zase viacej lodičiek *.*.

 





Táto lavička ma hneď zaujala .Zbližujeme ľudí. Zlaté :)


 


 Keď sme sa vrátili , konečne som si mohla dopozerať moje obľúbené seriály. Teen wolf a Pretty little liars. Pozerá niekto? :) Milujem to , vážne si to pozrite.
-Alex.

6 komentárov:

  1. to sú úplne nádherné fotky!
    muselo byť krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Aj bolo , nemyslela som si , že bude ale bolo :)

      Odstrániť
  2. ty brďo tam je krásně :))

    zvu tě i na můj blog :) teprve začínám :)

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je skvelé! začínam Ti závidieť! :D :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky!! Vážne by som neverila, že je to Poľsko !!! :) Môžem sa opýtať čo je to za mestečko?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ani ja som nečakala, že to tam takto bude vyzerať :) a mesto sa volá Mikolajki :)

      Odstrániť